Sunday, July 26, 2009

I'm smiling don't u see?


Senyum itu satu sedekah. Meh aku sedekahkan satu senyuman khas untuk kamu.


KATAKAN KEJU!!




Sangat menawan bukan? Ye aku tau itu bukan senyuman aku. Memang tadi aku kata aku mahu menghadiahkan satu senyuman, tapi tak semestinya senyuman aku bukan?


"Muka kau serius sangat la. Masam je macam nak marah orang."


Ok ini la 1st impression orang bila 1st time jumpe aku. LOL. Serius nak tergelak pun ada. But i can't help it sebab dah sejak azali lagi muka aku dijadikan begini. Let's see, my dad muka memang garang giler bukan setakat tahap nak makan orang maybe dah tahap nak telan secara hidup-hidup (huh aku still terbayang saat dia merotan aku menggunakan tali pinggang kepala besi tebal tuh. huhu seram tol. i'm not that innocent at all.) . My mom pulak memang sangat serius orangnye. Kadang-kadang orang pun takut nak tegur. Pakcik-pakcik dan makcik-makcik aku juga macam tuh. See it's already in my genetic. Ok enough talking about genetic, huh teringat nota genetik yang bersusun huh depresi tol!


Bukan apa muka aku ni kalau tak senyum memang dah sebijik macam Adriana Lima eh silap kenape tiba-tiba terperasan secun Adriana Lima heh oh ye dah sebijik macam hulk kot. Kalau time jalan-jalan dan tiba-tiba terpandang cermin mata pun menjeling-jeling untuk membetulkan rambut dan segala macam (biasalah perempuan kan) dan tiba-tiba terpandang muka sendiri. OMG kadan-kadang aku pun takut. Sheeshh.


Kadang-kadang dilema jugak nak senyum ke taknak. Ok i have state that senyum itu sedekah. Ok aku senyum je lah jumpa orang aku senyum, jumpa musuh pun senyum gak (evil smile), jumpe orang tergolek aku...takkan nak senyum je kan, tolong gelak dengan kuatnye lah. Ok ok kite tolong dia bangun sambil gelak lah.


Tapi yang sangat tak bestnye bila kite senyum dekat orang, and that people give a look, " Huh ape senyum-senyum? Ada hutang ke? Nak ngorat ke?" Dan diorang pulak bantai syok sendiri. Ini la jadi bila keikhlasan diperkotak-katikkan -_-". Dan akhirnya aku buat muka bodoh je la, tu yang kadang-kadang terkeluar muka bad mood dan kalau time period pain muka memang tahap angker lah. -_-


And someone has make me smile. He's promoting my blog at his blog. Ok mari-mari lihat.


Tambah air klik untuk tumbesaran


This is my 1st time dipromote camni padahal baru je beberapa bulan ni aktif memblog. Thanx a lot Shah. Korang semua yang belum kenal, dah kenal, atau nak berkenalan dengan dia sila lah klik sini. Tapi aku sudah tak rajin berblogging seperti dulu. Nanti kalau aku free aku buat lah aktiviti yang rajin aku buat dulu. Hehe...




A smile is a curve that makes thing straight. I wonder with this kind of smile, will it makes everything straight? Or it makes thing more curvy? -_-"

9 ORANG MENGATA:

NAZ said...

saranan makan lah keju :)

Just_najmiE said...

miahahaha, senyuman menggoda siot yg last tuh!.. hak3..

senyum mmg sedekah, but u have to mean it too right?.. (^^,)

Jo said...

wah.



bedmud itu biasa.
;)))

GRuNGe said...

Wakakaka. Muka tatak senyum? Sama macam saya. Muka tatak senyum sampai orang kata saya muka ketat. Lalalala. Tapi kalau buat kije, memang jarang saya senyum, sebab time kije kena serius.

Anonymous said...

steady r nana!!da kene promote seyh!!haha
-faizu-

noorafzan.blogspot.com said...

semuga uiam kamoo dilindungi Allah..
takot tau H1N1 nih..
adeh la~

Nana said...

naz
keju cheesdale sedap

najmie
kamu tergoda ke? belum lagi lihat senyuman menawan ku. ahahaha

yaziith
yup. sangat biasa.

faizu
hahaha ye2 saye steady je

noor afzan
haha takut gak. skrg pon tgh demam. oh ye ekceli saye di ukm ihiks!

imHepPie said...

huhu sama ar owg pon ckp my muka is sgt sumbunk adeyla..da truth??nope...cuma x pandai nk senyum kang taku tlebey lak..bila tetibe terperasan muka cam masam cpt senyum..mcm ape ntah wahaha

Firol said...

Lagu M.Daud Kilau....Senyumlah :)

Post a Comment

Sile-sile berkomen disini. Ia adalh percuma dan tiada caj tersembunyi dikenakan. Kutukan anda amat-amatlah saya hargai........*LOL*


Things In My Head

I'm a fangirl. Heehooo...blog ni mungkin penuh dengan si pujaan hati!

Oh result mahu keluar. :(

Kolej sudah memanggil-manggil. :(

--If you run away, I'll come running after you. no matter where you go, be it hell, or the furthest corner on earth, I'll catch up with you.--





The Blog Mistress

My photo
Just bear with me people! -_-

pengikutku

Jerit Ramai-ramai!!

Teddy bear mau nyanyi

Mereka yang mengata